FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Då går vi på finalen!

Publicerad 2010-04-05 11:11:46 i All day, every day..,

Då var det här.. Det sorgliga sista tillfället på säsongen jag får packa väskan inför Thailand. Det är så man gör det med vördnad, det är något speciellt med den ritualen. Men denna sista turen kommer bli den bästa ever! Och det är en sån besättning man får separationsångest av att lämna sen...





Nu är det mindre än en vecka till min älskade Frida äntligen kommer hem från Tenerife och knappa 2 veckor tills Malin och Johanna landar här hemma i från Oslo! Och tiden kommer gå i rasande fart, först Thai, sen Frida, Johanna & Malin, renovering, finbesök, Sthlm, Kreta, Sthlm igen, Norge (?) - SOMMARSÄSONG!




GALA!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela