FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Can you keep a secret?

Publicerad 2010-04-07 17:04:18 i All day, every day..,

Måste säga att jag är väldigt glad över hur många som faktiskt hänger med här i bloggen fast att jag inte skriver nåt speciellt om varken mitt jobb eller kärleksliv! Tyvärr är det så att jag är begränsad utifrån på den ena fronten och känslomässigt på den andra. Men det är synd, för det är samtidigt så mycket jag skulle vilja skriva ut här så att ni får ta del av hela mitt liv och inte bara halva! Det finns sååååå mycket mer att berätta =)

Det blev mys och shopping ikväll, tog först en underbar massage på Limone (verkligen att rekommendera om ni någonsin är i Patong) och sen mötte jag upp kollegorna på restaurangen där vi satt och gottade oss ett bra tag. Och så blev det såklart shoppat också! Fick äntligen med mig min älskade väska och hittade två byxdressar (något jag letat efter hela säsongen) att ta med hem. Så nu sitter jag här och bara ler av mina inköp ihop med mitt iste..



Watermelonshake <3



Imorgon så ska vi möta upp lite annat härligt folk som också dimper ner här i Patong och åka ut på någon av dom underbara stränderna som finns runt omkring. Vilken det blev minns jag inte, jag litar på reseledaren (vilket oftast är någon med många streck). Efter det så står det pedikyr på schemat och så har vi bokat en liten lyxkväll med hummer och lite vitt på menyn framåt kvällen.

Kan livet bli mycket bättre än såhär?



ARRIVEDERCI!!









Kommentarer

Postat av: FELICIA

Publicerad 2010-04-07 20:42:22

Hejhej! härlig blogg! kika gärna in på min :)



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela