FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Arrivederci

Publicerad 2010-04-06 08:45:57 i All day, every day..,

Drömde världens mardöm, att jag blev "bortplockad" från Thai. Usch!


Gårdagen blev hur mysig som helst, satt och pysslade med lite av varje, packade väskan och fick oväntat kvällsbesök av Sofia och Christian. Dom skulle på kvällspromenad och skulle bara inom två minuter men det slutade med att dom blev kvar en timma och fick skynda hem till Falk istället =)

Nu så ska jag åka om sådär tre kvart och har som vanligt känslan i magen av att jag glömt något viktigt och hoppar runt här i underkläderna och sistaminuten kompletterar. Men så länge jag har mig själv och det jag har på mig så kan jag juh faktiskt glömma resten, det kan man köpa på plats om det skulle krisa. Ska försöka trycka ner lite frukost också innan världens bästa Emine hämtar upp mig, men frukost är inte direkt min starka sida, har ingen aptit på morgonen.


Vi ses i värmen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela