FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Tomrum

Publicerad 2009-05-11 21:20:48 i All day, every day..,

Jag är ledsen mina vänner, men det är sant... Jag har blivit Twilight-frälst! Kan inte sluta läsa, såg filmen och sen har jag köpt bok efter bok! Skulle läsa första kapitlet på "När jag hör din röst" igår.. Plötsligt hade jag läst ut hela boken. Har aldrig läst något så bra tror jag! Och hur ska man någonsin kunna ha sunda värderingar på hur perfekt en kille ska vara efter att ha läst om Edward Cullen? (Jag vet, han är en vampyr i en bok, men ändå?). Och till denna film följer den vackraste melodi jag hört tror jag, har haft ett hål i hjärtat hela dagen på jobb efter att ha spelat den på morgonen på repeat medans rutinerna betades av.



Men det där hålet i hjärtat påminde mig om någon som gjort mig väldigt ont och som fortfarande gnager någonstans där inne, långt långt in. Jag läste en gång en dikt som var som mina tankar satta på pränt. Jag kommer inte ihåg hela, eller vem som skrivit den, men jag kommer ihåg det viktigaste..

Du lämnar tomrum innan du ens hunnit gå...

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-05-12 10:18:37

vilken duktig bloggare du är nu då!! =) saknar dig... asgött att få prata med dig igår!! pusssss!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela