FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

SÖTNÖT!

Publicerad 2009-05-05 10:17:47 i All day, every day..,

Gick upp en timme tidigare än vad som behövdes idag, har massvis att plugga inför kursen i Sthlm. Känns som att det var evigheter sen man pluggade maskintyper, men det va det ju inte egentligen. Så skönt det hade vart att haft alla typerna gjorda med en gång. Ska snart iväg och jobba, tycker just nu inte att jag gör nåt annat! Ska packa det sista ikväll sen när jag kommer hem och imorgon bitti bär det av=)

Hittade en bild på Michaela jag hade glömt bort som jag skulle lagt ut för några veckor sen, när vi hade cheesburgarVM i min bil, så den får komma upp nu istället!
Visst är hon söt?



Nu åker manualen fram.. ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela