FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

LÄNGTAR!!!

Publicerad 2009-05-29 19:34:47 i All day, every day..,

Var ett tag sen jag bloggade nu, har blivit dåligt om både tid och ork för att printa ner mitt liv nu för tiden. Har jobbat massor på Smarteyes och nu börjar det kännas som att man kan åtminstone en del om optik=) och på Måndag börjar jag äntligen flyga igen! Ska bli härligt att sätta igång med sommarproduktionen och känna av den också. Tänk att få landa när det är ljust! Helt fantasktiskt...

Hur som helst så råkade jag boka en resa häromdagen, och det var verkligen råkade. Skulle bara ringa in och kolla lite grejor och rätt vad det var så la jag på och hade bokat en semester! Men jag längtar så jag spricker! Det bästa med alltihop är att jag inte bara bokade till mig, utan också till min helt underbara lillasyster, hade tänkt bjuda henne på en vecka i solen med mig. Och ännu bättre - hon vet fortfarande precis ingenting :D Hon är på väg hem från en skolresa i Polen nu och jag ska hämta henne ikväll på knutan så ska hon få veta, och jag hoppas verkligen hon vill följa med, annars blir det lite krisigt!

Nu börjar det lukta taco i hela lägenheten, har den underbara tacogratängen i ugnen och magen kurrar. sen blir det att krypa upp i soffan och antingen läsa bok eller klippa och klistra i fotoalbumet.


Världens bästa lillasyster!


Ha så mysigt alla ikväll, nu ska jag hugga in =)


ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-05-30 18:24:02

WIIIIIIIIIIIII vad kul det ska bli! guud vad jag längtar och tack för att du är världens bästa syster!! <3

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-10 17:43:00

åååhhhh.... taco....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela