FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

En lycklig balkong!

Publicerad 2009-05-01 17:58:06 i All day, every day..,

Vaknade med en helt otrolig energi imorse, kände spring i benen och ville ta tag i allt! Så jag klev upp, diskade, åt frukost, pluggade, deklarerade, bokade flygbiljetter, storstädade, rensade på balkongen (100 vissna växter och massa lådor och plastkrukor) och stack iväg till IKEA. Så nu har jag köpt blommor till min balkong, vill trivas där ute eftersom att man trots allt spenderar en hel del tid där nu när det blir sommar. visst ja, har slängt en massa skit också som jag bara gömt undan=) hur som helst, nu är min balkong helt otroligt mysig! lite kvar att fixa, såna där "gardiner" att ha på sidorna så grannarna inte har så mycket insyn och sånt.

Fick äntligen mitt efterlängtade schema! har saknat att flyga bara på dessa veckorna och det kommer jag göra veckorna som kommer, men nu vet jag iaf när jag har min första flight på sommarsäsongen! på mitt andra jobb (optikerassistent på Smarteyes) trivs jag också super. känns toppen att ha två jobb som jag tycker väldigt mycket om. Vi som jobbar i butiken är ett så härligt gäng, men det sa jag nog i förra inlägget. Har fått mina glasögon nu också, sjuuukt snygga! får lägga upp nån bild en vacker dag..

Så här fin blev min balkong=)





Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att laga lax..
ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-02 13:46:51

Såg att du gillar att resa. Titta gärna in på min blogg och följ hur jag sparar pengar för att åka och jobba i Ghana i juni.

Postat av: mia

Publicerad 2009-05-03 23:05:03

gud vad fint..där tar jag gärna ett eller två glas i sommar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela