FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

En lång jävla öl!

Publicerad 2009-03-08 13:30:15 i All day, every day..,

Usch och fy.. och dubbel urk... Jag ska ALDRIG mer dricka sprit! Jag och Malin skullr ge oss ner i stan för att ta EN öl i fredags. Som jag sa till Malin när vi trillade in hos mig 05 00 am - Det va en jävla lång öl det där hörre du! För er som känner mig och mina tjejer så är detta kanske inte helt otippat. Kan inte minnas att vi någonsin har kunnat hålla oss till en och endast en öl någonsin. Men vi fortsätter försöka och det är ju faktiskt tanken som räknas! Dock fick jag sota för detta igår med tidernas jävligaste bakfylla! Kom inte ur sängen förän klockan var 18 och detta enbart för att köra till driven och ta med mig mat hem.. sen bytte jag plats till soffan. halv 12 sov jag som ett barn igen.. fy fan.. aldrig mer! varannan vatten jackie, varannan vatten! Dessutom har jag lyckats med diverse pinsamheter i fredags. vilka dessa är berättar jag inte, men dom bjuder jag de som var närvarande på. det är ju bara själve fan att man ska behöva komma ihåg dom när alla andra klarar det så bra ändå=)

Jag har för övrigt fyndat. Jag är helt sjukt nöjd med mig själv! gick inom loppan med malin för att hitta ett par skidglajjor som hon skulle ha till afterskipartyt igår och bara råkar få syn på ett par skitsnygga enkla svarta stövlar i skinn med låg klack. Frågar loppantanten vad hon vill ha för dom. 20 kr.. TACK DEN TAR JAG!
Snygga är dom små rackarna=)


Lägger upp lite bilder som kompensation för mitt dåliga bloggande, och för er som fick hjärtklappning när ni såg den förra: Nej, jag är inte på tjocken (skulle va en jungfrufödsel isåfall:P) det är bara så man ser ut när man jobbar på 10 000 meter!


I poolen på hotellet i Krabi



På stranden på Koh Hong


Den helt fantastiska skylten på gatan i Patong =)



Nu ska jag packa klart och åka till CPH =)

ARRIVEDERCI!!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-03-09 18:43:03

sv; Hehe, joo (a) Vi hade tränat på dansen innan träningen, och så hann vi inte rätta till rosa igen för vi kom på att vi började vår träning 10 minuter senare ungefär. =)

Kan du inte göra mig en jättetjänst och köpa en snyggve keps till mig, så kan jag bli lite mer yo. :) <3

Postat av: madde

Publicerad 2009-03-09 22:39:18

killen på mina bilder heter markus.Han kommer från helsingborg. känner du hnm?



/madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela