FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Okända talanger

Publicerad 2009-03-29 13:27:39 i All day, every day..,

Nu tycker jag verkligen att det kan bli vår på riktigt faktiskt! Vaknade kl 9 imorse av att solen strålade in genom fönstret, gick upp och satte igång kaffet och gick ut och satte mig på balkongen och bara njöt av solen utan jacka. När man sen varit inne en stund och fixat det som skulle fixas och hade tänkt avnjuta ytterligare en kopp kaffe i solen så upptäcker man att det genast blivit skitväder igen.. molningt och tråkigt.. nääää, nu får du bannemig hålla vad du säger Mia, sätt fart på sommarn!

Har haft ett gäng riktigt härliga flygningar nu med riktigt härliga passagerare! Har till och med upptäckt en okänd konstnärlig sida hos mig själv =) Skulle skriva ett B på min kaffemugg (så jag skulle slippa ta 300 nya under flygningen) samtidigt som jag hade händerna fulla med annat, vilket resulterade i något helt annat än ett B! Detta hade såklart jag och min kära kollega helt sanslöst roligt åt resten av arbetsdagen.
Så nu bjuder jag på lite konst=)



Och konsten upp och ner vänd=)



För övrigt så har min kamera börjat leva sitt eget liv, tror det är dags att skaffa en ny.
Nu har alltså min berömda "fyllekamera" snart gjort färdigt sin trogna tjänst.

ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela