FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Frustration..

Publicerad 2009-03-17 12:35:40 i All day, every day..,

Jag är så sjukt frustrerad över mitt liv just nu, det går runt så mycket tankar i huvudet och jag får inte klarhet i något. Det finns så mycket jag vill göra med mitt liv men det känns inte som att jag är riktigt ämnad att göra någonting, jag vill hitta hem och kunna känna att jag är där jag ska vara. Det har kommit upp så många frågetecken iom timanställningen, jag kanske vill börja plugga? men till vad? Och inga jobb finns det heller.. känns som att valen gick från öppna vidder till en trång tunnel. hade varit skönt om det kunde finnas en manual till att hitta vad man är ämnad för, men jag antar att det bara är att känna efter. Men hur länge ska man känna efter? När vet man att det känns bra? finns så mycket jag kan tänka mig, pilot, barnmorska, projektledare, konsult, massör, psykolog, äktenskapsrådgivare, lärare, och listan kan bli mycket längre..
Men vad är jag? vad är jag ämnad för?

Om du där uppe har en plan för mig,
vänligen meddela mig detta snarast!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-03-18 15:34:58

Jackiee! Plugga till syrra med mig i höst ;)

Postat av: Leonora - The Crazy one

Publicerad 2009-03-18 15:39:25

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela