FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

From today I'll change my priorities around..

Publicerad 2009-03-31 18:32:19 i All day, every day..,

Har vart en ganska härlig dag idag, for upp klockan nio, fixade och trixade lite här hemma och sen iväg och uträtta vad som kändes som en miljon ärenden! Har hämtat ut kursböcker (till MaB och NakB som jag behöver läsa för att ev söka till det programmet jag vill läsa på Lunds Universitet), köpt boken "Om jag kunde drömma" (ja, jag är Twilight-frälst), köpt krukor till mina nya söta blommor jag fått av Lil (jag har sagt det förr men ni som inte vet, jag är omdöpt till Tant Jacqueline), en massa annat viktigt trams och det bästa - KÖPT SKOR! =) köpte ett par likadana för 3 år sen och det var de bästa sommarskorna jag haft och bara råkar snubbla över dom idag eftersom att de hittat ett glömt parti när de inventerat tydligen. så jag fick ju köpa tre par när jag ändå var där.. Någon där uppe måste verkligen tycka om mig idag!

Favoriterna



Sen har det hänt något (som jag inte kan skriva ut här), men det har fått mig att tänka till och tänka om. Det har fått mig att lova att jag aldrig mer ska skiljas från någon som ovän, att aldrig glömma bort att berätta att jag älskar mina nära och kära, och att jag aldrig ska ta något eller någon för given. För livet kan ta slut snabbare än vad någon kan ana, livet är för kort för att ha råd att ha saker på låtsas. Och timmarna är alldeles för viktiga för att leva med oro inför imorgon, jag ska leva i det som är nu..
eller iaf försöka (jag vet att du skrattar Mia:P)

From today I'll change my priorities around..

Kommentarer

Postat av: Michosan (HAHA)

Publicerad 2009-04-01 00:40:46

More pictures din trade-röv! Inte så jävla svårt å slänga in väl? Men okej, din blogg är gollig iaf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela