FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Mankini!!!! AHHH!!!!

Publicerad 2009-06-19 13:01:57 i All day, every day..,

Fredag igen och tredagars-racet på jobb var avklarat. Jisses vilka dagar! Har skrattat tills jag gråtit varje dag. Senast igår när min kära kollega skulle gå med vår specialerbjudandevagn och får allt om bakfoten när hon annonserar: "Godis, glass (?), parfym!". Sen när sjutton började vi sälja glass på 10 000 meter??
Internt kanske, men ack så kul!

Om någon missat det (inte troligt men ändå) så är det midsommar idag och vädret håller äkta midsommarklass och är med andra ord skit. Men jag hänger inte läpp för det! Ska alldeles strax hoppa in i duschen så man luktar lite gott och sen bär det av till Höganäs där vi ska fira på Fam Björks koloni med midsommarbord och sen grillning=) Det är hög standard det! Men det känns som att det inte blir en allt för sen kväll för mig, har bara fått sova 5 timmar och har ont överallt. Men det kanske en nubbe eller tre får styr på....



Såhär kul hade vi i Malmö :D



.... och ungefär såhär såg jag ut för 1 timme sen (och känner mig fortfarande sån).

Ha en riktigt glad midsommar!

ARRIVEDERCI!!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-06-23 14:09:31

haha... i know that one! "vänligen se efter i hyllorna framför er och sätena över er så ni inte glömmer några tillhörigheter" internt kanske, men jävligt kul! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela