FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Skitdag...

Publicerad 2009-06-05 13:44:49 i All day, every day..,

Idag är ingen bra dag, idag är en sån dag man mest av allt vill skjuta sig själv i foten.
Såna dagar borde vara förbjudna enligt lag och bortplockade ur världshistorien.
Såna dagar som idag är såna man känner sig som minst i världen.
Och uppe på allt så är det dåligt väder fast att det är Juni.

Jag tror idag är en sån dag som jag ska dra täcket över huvudet igen och vänta
på att det ska bli imorgon för då kommer kanske allt att kännas mycket bättre.

J*vla skitdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela