FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Over you...

Publicerad 2009-07-15 01:13:31 i All day, every day..,

Du tror du är så jävla smart,
Tänker rent och klart.
Men det finns inget med dig som är underbart
Kan inte alls förstå,
hur jag kunde gå på
Ditt jävla prat om att jag var speciell och så
 Att du var allt jag ville ha
Trodde jag att du va'
Men du kan packa ihop allt du har och dra

Jag längtar till den dagen jag är såååå över dig....

Kommentarer

Postat av: Alice :)

Publicerad 2009-08-14 22:29:06

Fett fin blogg :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela