FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Öl eller feelgood??

Publicerad 2009-02-21 19:28:05 i All day, every day..,

Då är man äntligen hemma igen efter en sväng hit och en sväng dit! Loppan är hemma från LA igen och alla är där dom hör hemma... Nästan =) Det är bannemig helt sjukt vad kallt det ska vara. Visserligen är det hemskt mysigt med en massa snö, men det är inte lika kul när man är aningen för optimistisk och skippar tjocktröjan innan man går utanför dörren! Tacka vet jag Thailand, där är det iaf aningen varmare..

Ikväll är jag sådär i valet och kvalet, feelgoodkväll eller en öl på krogen? iofs är det inte ens säkert att sällskapet ska ta sig till krogen, men om dom ska det får får jag det knivigt.. Men ett glas hade inte vart fel..

Sanslöst att det snart är mars igen! på måndag får vi nya det nervösa beskedet på hur kontrakten kommer se ut om vi ens får förlängt. har man otur är man arbetslös maj-oktober. vill inte kan man ju säga, men vem fan vill vara arbetslös? och vad ska man hitta på om man inte ska flyga? håller alla tummar och tår för det vore helt förfärligt att behöva ha tassarna på jorden hela tiden ;)

Nu ska jag tappa upp ett bad, shejva legsen och ta mig ett glas vitt!

ARRIVEDERCI

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela