FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Våfflor och Guitar Hero

Publicerad 2009-04-11 10:05:29 i All day, every day..,

Då var det äntligen lördag och dags att åka och träffa min älskade Farmor och Farfar! Gud vad jag har saknat dom! gottegrisarna har legat och glassat på Cypern nu i 3 månader så det känns som evigheter sen jag träffade dom. och så blir det påskmat, eller, slog mig att jag har antagit det hela tiden, men kan inte tänka mig att farmor skulle ställa till med något annat denna helgen.

Sitter och frustar över matten, ångrar att jag väntade så länge med just det ämnet av alla! var ju så längesen jag läste matte att det har blivit rena kinesiskan för mig. ekvationer och olikheter, blääää..... men jag SKA plocka hem mitt MVG i B kursen också, det har jag redan bestämt mig för, annars hade det ju inte vart nån poäng i att lida sig igenom det hela nu. ska ta och köra hem till pappa så får han hjälpa mig och förklara saker och ting. Vad korkad man kände sig helt plötsligt då...

Vi åt ju våfflor igår - såhär såg det ut!=)

 
 
Gissa vilken som är min???

Sen spelade vi guitar hero, försökte lura in mamma i det hela, men hon fick mest panik..

Malin rockar loss i soffan



Har hört att jag inte har tillstånd att dö i någon matolycka just nu, men risken finns,
för nu ska jag duscha och sen ska jag äta tills jag förmodligen spricker=)

GLAD PÅSK ALLES!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela