FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Vårkänslor!

Publicerad 2009-04-06 11:36:28 i All day, every day..,

Jag älskar vårvädret som har infunnit sig (ÄNTLIGEN!), tack Mia, detta gjorde du riktigt bra! Har mest suttit ute på balkongen och myst med mitt kaffe denna morgon, ringt massa telefonsamtal och tagit tag i plock, allt från min underbara balkong=) ska snart packa ihop mina väskor och åka till CPH för att göra den sista flygningen på mitt kontrakt. känns sorgligt, som att det här underbara är slut nu, men det är det ju inte. det blir bara annorlunda. kommer ju fortsätta flyga, bara lite mindre.
Så jag tänker se det från den ljusa sidan helt enkelt!

Hade en jättetrevlig helg, tog det riktigt lugnt i fredags, var nere i stan och tog en latte med min underbara lillasyster i solen. känner igen mig i så mycket av hennes tankar, det var trots allt inte längesen jag var 15-16 och hade alla världens bekymmer. men det är svårt att försäkra någon i den åldern om att allt kommer ordna sig, för det gör det, alltid.. I lördags så blev det ut till Johanna i viken för att ta premiären på grillen. otroligt hur gott det är när man inte grillat på så länge! det var allt ifrån spett, till stekar, till mina små veggobiffar. och sallad (massor av sallad), potatissallad, vitlöksbröd, såser och vin. finns det något bättre än god mat, gott vin och härligt sällskap i solen? så fort solen kommer fram så får man plötsligt så mycket att se fram emot, tropical, festivaler, grillkvällar, Hamnpaviljongen, SOMMAR!

Eftersom att Michaela klagat på antalet bilder så lägger jag upp en,
dagen till ära, från mitt nya skrivbord - balkongen=)



Arrivederci!

Kommentarer

Postat av: Mich

Publicerad 2009-04-06 20:57:26

Well done! Och fortsätt så.. :) PUSS!

Postat av: Mich

Publicerad 2009-04-06 20:58:43

Well done! Och fortsätt så! :) PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela