FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Problematiskt...

Publicerad 2009-04-14 15:02:14 i All day, every day..,

Har äntligen lämnat in bilen på lagning! Så mycket strul för en hög med metall..

Ska packa inför Sthlm snart, vilket gissel.. Ska ut till H-näs imorgon bitti för att hämta min bil och sen åka med pappa upp till borås och köpa en bil till. vilket innebär att hela dagen går bort. och eftersom att det blir han som kör mig på torsdagmorgon så är det ingen idé att åka tillbaka in till stan emellan. Men vad ska man packa? uhh... packa ner vad jag kanske känner för att ha på mig på söndag? så mycket lättare att packa till thailand, bara trycka ner ett gäng sommarklänningar, några linnen och lite shorts. det tar ju ingen plats.. och så har man två väskor, men det orkar jag inte ha nu, det får räcka med en. men hur alla mina skor OCH kläder ska få plats är ju frågan. har hört att det smidigaste är att rulla ner rubbet, men då blir det ju skrynkligt och grejor vilket blir en massa jobb när man väl är framme. varför ska det vara så omständigt att vara tjej?? =)

Så nu ska jag gå och lösa världsproblem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela