FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Stockholm

Publicerad 2009-04-17 19:38:05 i All day, every day..,

Blir en kort liten uppdatering från huvudstaden!

Har äntligen kommit upp till mia och vi har såååå mysigt! igår tog vi det bara lugnt och mös runt hela dagen. fick en snabbklippning av min snälla faster och sen blev det god mat och mys i soffan för oss. en god natts sömn och vaknade imorse av att solen strålade in genom fönstret. haha, hon är för rolig den där, vände upp och ner på lägenheten efter tandborsten och påstod jag hade gömt den=) så går det när man är flygvärdinna och bor i en resväska! sen blev det en lång härlig promenad på djurgården och lunch med faster. och nu blir det mat, vin & utgång på Village a la Jackie och Mia!

Nu väntar duschen=)
ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela