FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Myspys

Publicerad 2009-04-10 16:46:41 i All day, every day..,

Har haft en helt underbar dag i Höganäs idag! Solen skiner och det är riktig påskvärme! Så man kan ju inte sitta stilla inomhus. Sparkade upp Malin för att gå en promenad men vi kom inte längre än 500 meter förän vi slängde oss i gräset på kvick och låg och mös i säkert 2 timmar.

och nu har vi svullat i oss vars en laxmacka och sitter i denna stund och väntar på att mammas sanslöst goda våfflor ska bli färdiggräddade=)

och i mellantiden lägger vi upp lite bilder!


Moi


Jag och Malin grisar i solen!


Malin nere på bryggan


Höganäs, vackra Höganäs!

Nu luktar det våfflor=)

ARRIVEDERCI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela