FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Heartbeats

Publicerad 2009-04-12 20:45:25 i All day, every day..,

Har vart tokfint väder hela dagen och jag har knappt stuckit näsan utanför dörren. det är ångest.. snöade in i min NaK kurs och gjorde nästan hela kursen idag av bara farten, och det är ju najs, slipper man det sen.

Ser ut att bli Sthlm för mig ett par dagar nu. Kände att jag behöver komma bort lite för min egen skull, och inte vara iväg för att jag jobbar eller något annat. Så då tänkte jag att en liten tripp till Mia vore mysigt, har ju fortfarande inte sett hennes slott och Sthlm på våren är ju aldrig fel. Och så saknar jag henne något helt sanslöst mycket! Så ska det bara lösa sig med lite saker och ting här hemma som nog inte ska vara några
större bekymmer. Och sen bär det av!

Nu ska jag mysa till det med att fixa till mig själv, ska lacka naglar, fixa ögonbrynen, shejva legsen och lite annat smått och gott som får en att känna sig piffig! Får dock bli utan ett glas vin eftersom att jag har Standby imorgon bitti :(

Och denna låten ska jag lyssna på på repeat!







Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-04-12 23:44:33

du får se när du kommer upp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela