FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Happy B-Day!!!

Publicerad 2009-04-24 23:03:57 i All day, every day..,

Puh! Nu är det full rulle! Har börjat mitt nya jobb på Smarteyes på väla, och jisses vad det går bra! Härligt när vi är ett bra gäng med mycket humor, men man är ju helt färdig när man kommer hem efter 10 timmars jobb=)

Och idag så fyller världens bästa lillasyster 16 år! inte klokt vad fort hon blir gammal, det var ju bara igår jag var 16 år och längtade till 20.. Tiden går helt sjukt fort.

SÅÅ, GRATTISGRATTISGRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LILLASYSTER!



Och söt som en sockerbit är hon också=)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-04-25 01:42:16

Tack så jättemycket massor!! :D saknar dig. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela