FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Förbannad!!!!

Publicerad 2009-04-09 09:06:45 i All day, every day..,

Jag hatar bilar, och då menar jag HATAR bilar.. Speciellt min, jag ska skicka skiten till skroten, men först ska jag sparka på den, ruskigt hårt.. Det lilla äckliga livet har bestämt sig för att gå sönder lagom till påsk och alla har stängt.
Min bil SKRATTAR ÅT MIG!!!

Däremot så gillar jag Jocke på mecken. Han är snäll, han säger att han har mycket att göra eftersom att det är påsk och allt, men att jag får komma in så ska han titta på min generator(sh*lvetesJ*vlaskitf*anskap!) fast att han inte hinner egentligen.

Skrattar bäst som skrattar sist, för nu ska du till mecken skrothög!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela