FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Estocholmo!

Publicerad 2009-04-13 11:08:06 i All day, every day..,

Då var biljetten äntligen bokad! Så tidigt torsdag morgon ska jag gnugga mig i ögonen, gå upp och flyga till Estocholmo! och sen bär det hem igen på söndag e middag. Missar tyvärr Emmas partaj, men detta är förmodligen enda chansen jag har att åka upp på länge, och har massor att uträtta där uppe. och känner som sagt att jag behöver komma iväg för min egen skull ett par dagar.

Glömde säga att jag körde ihjäl en stackars hare i lördags. usch vad dåligt samvete jag hade för den lilla krabaten sen, hoppas jag tog den rejält iaf.. hade inte en chans, den kom från ingenstans och kunde inte nita på bromsen eftersom att jag hade en annan IDIOT tryckande långt upp i häcken på bilen. så beslutet mellan att döda en hare eller se till att hela familjen fick whiplashskador.... hmmm.. inte så svårt.. men hade det vart ett rådjur hade vi förmodligen haft det i motorhuven och IDIOTEN bakom i bagageluckan. Kontentan av detta - håll avstånd!

Nu ska jag pallra mig upp till Höganäs, min bil gick ju sönder och är inte fixad än, så jag har pappas. så måste ut dit så han kan köra till varberg och titta på en bil till, vilket betyder att jag får sitta där och häcka hela dagen. Därför har jag bestämt att malin ska bjuda upp mig på kaffe och skitsnack, men det vet hon inte om ännu =)

ARRIVEDERCI

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela