FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Day 'N' Nite

Publicerad 2009-04-19 22:53:14 i All day, every day..,

Har kommit hem igen från stockholm och gud vad mysigt det har varit! tar vid där jag slutade - lunch och klackarna i taket=) mötte upp min faster för en lunch på Jensens och sen en fika på Waynes. hon är verkligen världens bästa, som 25 fortfarande och man kan verkligen prata om allt! hur som helst så gick vi en snabb vända på stan sen och så hem till mia igen och lagade tacogratäng och gjorde oss fina. några glas vin senare så gav vi oss av till Hotellet för att ta ett glas vin till. säger bara HERREGUD vilken skillnad det är på såväl killar som bartenders om man jämför sthlm med hbg! jobbade en supertrevlig bartender där som tyckte det var jättekul att mixa ihop allt möjligt konstigt för oss att dricka (äggulor och gud vet vad) och en ännu trevligare vakt som erbjöd oss skjuts till Solidaritet. men vi skulle möta upp en annan vän till mia (som är det segaste jag träffat) så det blev att gå. väl på village så slog vi klackarna i taket och stängde stället på tvättäkta mia och jackie sätt=) lördagen blev mest soffa och slappande och rätt vad det va så var det söndag... idag alltså.. upp och hoppa och efter en god frukost och några turer fram och tillbaka så begav vi oss till Arlanda och tog en fika där. sen vart det hem som gällde. Hur som helst, har haft en helt underbar weekend i huvudstaden, tack Mia för allt!

Finns en låt som blev Sthlm, så den bjuder vi på idag=)




Mia på promenad på Djurgården



Nu ska jag krypa ner i sängen, ska på utbildning för mitt nya jobb som Optikerassistent imorgon och får se till att vila upp mig ordentligt efter denna härliga helgen=)

ARRIVEDERCI!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela