FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Brrrrr, HÖST!

Publicerad 2008-09-14 13:24:41 i All day, every day..,

Nu har det bannemig blivit höst på två ynkliga dagar! Såg varmt ut i morse men skenet bedrar, brrrrr, kyla! menmen, shit happens, får väl hålla tillgodo med mina solstop i vinter=)

Sitter just nu ute i höganäs och försöker plugga, helt sjukt vad tråkigt det är. Längtar tillbaka en skvätt till kursen, till alla toppenhärliga människor och till allt skoj vi hade. Det plugget var inte tråkigt iaf, tvärtom helkul! får väl låtsas att historia är flyglära..

Kan inte beskriva med ord hur skönt det är att vara hemma ändå. Denna veckan har verkligen bara varit en låååång fika med tjejjerna. Sanslöst mysigt. BTW har jag en bula i huvudet. Finns det någon mer än jag som lyckas springa rakt in i sin egen dörrkarm med huvet före i en totalt upplyst lägenhet?

Nu ska jag göra ett seriöst försök...

ARRIVEDERCI

Kommentarer

Postat av: Ferhat

Publicerad 2008-09-16 17:24:13

SV: Min dag har varit bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela