FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

15 igen...

Publicerad 2008-09-24 12:27:44 i All day, every day..,

Då har man gjort sina första turer i det blå och jag kan bara säga;
FYYYYY FAN VAD KUL DET ÄR!!!=)

Är helt klubbad idag, sov 12 timmar inatt, som ett litet barn. Antar väl att man behöver sova så ibland, men jag får så dåligt samvete av att ligga kvar i sängen för länge. har massor jag hade velat göra idag men vet inte vart jag ska börja eller vad det blir. Skulle behöva ut på väla och minska armbandet på min klocka. vill ha den när jag jobbar. sen får det bli en promenix. Är så härligt väder idag att det nästan vore skam att låta bli =)

Idag flyger min kära lillasyster till sthlm också. hon kommer förmodligen ha det sinnessjukt roligt där uppe, med alla sina vänner och på reunionpartyt.
Jag vill också vara 15 igen!

Nu ska jag ta tag i min dag.....

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-09-24 17:42:18

snaaart flyger jag. :D

tänker på dig<3

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-25 22:56:44

Jag e såååå glad för din skull snäx! Lycka till i det blå imorgon!! massa puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela