FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Mañana, mañana..

Publicerad 2008-05-29 01:16:56 i Allmänt,

Kan inte påstå annat än att jag är sjuuuukt trött på alla dessa krångliga koder! har letat i hudra år efter den ENA koden, och jag har fortfarande inte hittat rätt.. HTML suger.. FETT!

Har haft en myspys kväll med michaela, lite TV, gottis, kaffe och en faslig massa skvaller.. Med andra ord en kväll i första klass =)
det är rätt sjukt ändå hur vänskap kan hålla i så många år..

Nu ska jag ut och ta sista cigaretten för idag och lova mig själv ännu en gång att imorgon, då ska jag sluta. Och imorgon kommer vara ännu en dag i högen med de dagar då jag misslyckats. Min självdisciplin är verkligen inte något att skryta med! Men sen blir det sängläge,
och som vanligt alldeles för sent.

Men vad fan, man lever juh bara en gång =)

En vis man sa en gång;

Mañana, mañana... Eller manana, manana som vi säger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela