FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

A view from the top

Publicerad 2008-05-22 17:11:02 i Allmänt,

Äntligen vågar jag nog hurra för mig själv!
Idag fick jag hem svaren på mina drogtester och med andra ord har jag klarat sista momentet till en anställning och Tui Fly Nordic! Så nu är det klart. Jag ska upp i det blå och se världen från den ljusa sidan :P Detta trodde jag verkligen inte när jag sökte detta! Så 14 juli blir det 4 veckors utbildning och sen bas i Malmö, UNDERBART!

Grattis på mig =)

(där är jag om 2 månader!)

image32

Om en liten stund så blir det väla med mamma sen följer jag med ut till Höganäs. Mamma och Göran åker till Mallorca inatt och jag har lovat att skjutsa dom. Ikväll kommer även Mia hem, och som det ut nu så blir det en mysig helg med vännerna i lugnt tempo=)

Btw, jag har hittat ett nytt beroende! Sveriges förmodligen mest patetiska människa har en helt sanslöst kul blogg! Jag har nog aldrig sett en så självupptagen människa med så omogna värderingar. Hon är bara såå extremt löjlig och det roligaste är att hon förmodligen tycker att alla egenfotograferade bilder på sig själv i BH är heta, hahahaha=) HELT SANSLÖST ROLIGT och absolut att rekommendera!!

Nu ska jag samla ihop mitt pick och pack och
ringa och stressa min långsamma mamma=)

ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela