FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Surrealistiskt..

Publicerad 2008-03-18 21:46:59 i Allmänt,

Detta händer inte mig. Detta är inte sant, inte alls på riktigt.
Sån tur har inte jag.
Kan det verkligen stämma att du faktiskt tycker om mig?
Det är ett under att du ser mig..
För det här känns helt jävla surrealistiskt.
Och om detta nu faktiskt är på riktigt så kan jag inte vara glad,
 för inget varar för evigt, allting kommer till ett slut.
Jag borde kanske vara glad, fylld av lycka,
men istället har jag ett stort svart hål inombords.
Borde vara i en dröm, men detta känns mer som en mardröm.
För jag förstår inte detta, det är bara för bra.
Detta kommer ta slut och jag kommer återgå till att vara tjejen med otur.

CUZ I'M THE GIRL WITHOUT A PAIR OF LUCKYJEANS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela