FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Carve u'r name into my arm, instead of stressed I lie here charmed..

Publicerad 2008-03-01 18:30:14 i Allmänt,


Jag mår så bra när du virvlar in i mitt liv och sätter hela
min värld i gungning, precis som du alltid gjort..

Just nu har jag så mycket att göra att jag inte vet vad som är upp och ner känns det som. Jag vet inte riktigt om jag ska trivas med det eller inte, för det känns så olika från dag till dag. Denna veckan har egentligen varit ganska meningslös, höjdpunkten va när vi såg till att pierca världensbästalillasysters navel.
Annars har det varit ganska dött, bara plugg och jobb. 

Du har inte förlorat din vän, din andra hälft,
du har bara en andra hälft som behöver ändring på saker och ting.
Vi måste mötas på nya höjder och det är inte alltid så lätt,
vi måste lära oss att utvecklas tillsammans igen,
för någonstans på vägen så kändes det
som att vi tappade bort varann en aning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela