FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Vinpicknick

Publicerad 2008-06-02 17:03:27 i Allmänt,

TJOHOO!!

Verkar som att kvällen blir roligare än väntat!
Vinpicknick i parken med Michaela, Staffan och Jens än så länge och i morgon blir det playan för stek på högsta nivå. Jag ska jävlar i det grillas, solbrännan here i come!

Har för övrigt inte fått gjort något speciellt vettigt idag, mest pratat med kung och fosterland men det är ju trevligt det också! Bara att inse den bittra sanningen - JAG ÄR EN TELEFONMISSBRUKARE:P

Hoppas alla ni andra får en lika trevlig kväll som jag, och BTW, så hade det varit roligt om det hade poppat upp lite fler kommentarer här i bloggen =)



Michaela, på väg till Hamnpaviljongen =)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-06-02 17:13:01

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela