FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Surprise :)

Publicerad 2008-06-18 12:21:07 i All day, every day..,

Har ju fått lite klagomål här imorse på bloggen, från min kära vän Michaela =) Har varit i Höganäs sen i torsdagskväll, och kom hem för nån timme sen så det är därför det inte kommit någon uppdatering! det e helt sjukt, när man väl kommer dit så kommer man ju bannemig aldrig någonsin därifrån :P

Helgen var mysig och det hände väl inget nämnvärt precis, mer än att jag lullade hem själv 10 min innan alla andra, vad är det för något jag har börjat med? har hänt sådär senaste 5 gångerna jag vart ute! Annars har jag bara njutit av pissvädret, och tittat i taket.. Inte att jag har vart lat, har bara verkligen inte funnits något att göra... Gick upp kl 8 i morse, var lite kaos i huset. haha, jag och pappa fick bre matsäck till syster medans mamma gjorde allt och inget utan att få nåt gjort! Och jävlar vad kul vi hade, jag och min pappa! Han satte ju igång med sin stockholmarhumor och det gick ju bara mer och mer utför, tills vi tillslut tjöt av skratt båda två!
Han e bra min pappa, vad skulle man gjort utan honom?

Ska på shoppingtur med mamma idag, lite väla, men det blir inte mycket till shopping för mig, jag e pank, pank, pank.. kul va? men man kan ju iaf följa med som stöd:)

Nu så är syster på väg mot sina tre veckor på malta! gottegris.. men det förtjänar hon! Blev så sjukt glad imorse när jag kom hem, och hittar en liten surprise från henne på mitt matbord! Fick den jättefina berlocken med en pegasus till mitt Sabo armband,
 tack tack tack världens bästa syster!!

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2008-06-30 20:41:49

saknmar dig sa sjukt mycket!!!!!! varsewgod, du skammer ju bort mig, sa jag far ju skamma bort dig ocksa lite da :D pusss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela