FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Toppenhelg!

Publicerad 2008-06-09 22:43:40 i All day, every day..,

Helgen som varit har verkligen varit en alla tiders helg! Började fredagen med att åka och shoppa lite med mamma och syster och kom som vanligt hem med tre kassar för mycket.. fick köpt ett par söta linnen, 3 nya scarfs till min samling, ett par bruna kilklacksskor och finally - TRIPPELTÅNG! den är min nya kärlek=) Sen blev det hem för att göra sig iordning snabbt som ögat för att hämta mia på flygplatsen en halvtimme senare.  sen gick vi ner till hamnen i kvällssolen för att möta de andra på stranden där vi skulle fira Johanna. attans vad myspys vi hade det! när klockan började närma sig midnatt så försvann några in till stan, andra ner till hamnen och jag och mia till en grisfest. mycket trevligt.. TACK FÖR EN TOPPEN KVÄLL TJEJER!

På lördagen så packade vi våra väskor, jag, mamma och mia för att ta oss ner till stranden och steka. guuuud vad härligt det var! och det blev juh inte precis sämre när jag upptäckte att mitt för närvarande absoluta dregelobjekt råkade befinna sig där han med ;) vid halv fem slet vi oss tillslut från paradiset och efter en siesta så kom malin över och åt lite pizza med mig. såklart blev det ett par glas vin och ner till hamnen för lite myspys och det blev en riktig toppenkväll! dock ännu en kväll då man blev lite rund om fötterna, men vadfan, man lever ju bara en gång!

söndagen så ringde klockan tidigt och jag passade på att hämta upp malin hos X för att sen åka och handla lite strandmat. efter att ha terroriserat min mamma ett tag så fick vi även med oss henne ner, och det måste vart min turdag för dregelobjektet va där ännu en dag! och dessutom inom bättre synhåll :P precis som dagen innan kunde vi inte slita oss förän vid halv fem snåret, och precis som vanligt tvärdäckade jag som en sten när jag kom hem. vaknar lagom till att mamma och malin fixat grillat av högsta klass, dessutom med handplockade jordgubbar till efterrätt! kan en söndag bli bättre? sen blev vi sittande där hela kvällen, och ojojoj vad vi mös.. älskar helger som denna, det är då man förstår hur underbart livet verkligen är...

Imorgon så ska jag och titta på min syster och co när dom har konsert med sina band. ska bli riktigt kul att se eftersom att jag aldrig fått höra henne sjunga! jag tror lätt hon kommer vara superbäst, om inget annat absolut finast :) för er som inte vet så har jag faktiskt världens bästa syster!




Johanna, Michaela & Petra


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-10 16:30:12

Men det är ju bara för att jag tar efter dig! :D :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela