FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Tid

Publicerad 2008-06-04 00:23:08 i Allmänt,

Det är sjukt hur mycket det finns i mig som gör ont som bara vill komma ut.. Man säger ju att tiden läker alla sår, men med varje regel följer ett undantag. Jag har fortfarande så mycket jag vill säga dig, som jag vill få ut och sätta ord på men jag vet inte var jag ska börja. hur kan man göra någon så illa? hur kan man göra det medvetet? eller ännu värre, hur kan man göra det utan att vara medveten om det? för jag vet faktiskt inte om du någonsin varit medveten om alla gånger du gjort mig så ont under alla dessa år. jag vet inte om du förstår vilka djupa ärr du satt i mitt hjärta med att vara den du är.

men jag hoppas att det är som dom säger,
och att mina sår inte hör till undantagen.
jag ska försöka att ge det lite mer tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela