FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Strandmys

Publicerad 2008-06-03 16:41:24 i Allmänt,

Hemma från stranden igen! Det blev fan ingen lång tur, efter en timme hoppade det i staffans ben och efter 2½ timme så blev det inte mer strand, trots våra vilda protester:( så det blev BK istället..

                                  

Dessutom lyckades vi köra heeeeelt fel på vägen dit
och slutade mitt ute på en skjutbana haha=)

 image39

Kommentarer

Postat av: Jackie

Publicerad 2008-06-04 00:37:47

och michaela har snyggminen på haha=)

Postat av: "Skönheten" på bilden

Publicerad 2008-06-05 18:14:07

Måste säga att bilden är otroligt smickrande.. Fyfan! Men å andra sidan, ooooh vad fin min man är! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela