FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

P.S - kärlekskrank

Publicerad 2008-06-01 22:23:08 i Allmänt,

Jahapp, då ligger man här framför sin sorgliga TV och tittar på nån sliten action med Bruce i huvudrollen. Och inte blir det bättre av att man i pauserna skymtar alla par man har till grannar som lever sitt mysiga liv som en liten påminnelse om att jag är själv. Jag är kärlekskrank till max, behöver någon att kramas med, och känna lite närhet.
Gud vad man kan tycka synd om sig själv då =)

Och apropå gud.
Om du finns fär uppe nånstans så får du gärna
skicka hit en snygg kille med bra humor.
P.S han får gärna vara bra i sängen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela