FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

På dejt

Publicerad 2008-06-06 00:33:04 i All day, every day..,

Då kvällen över och man har klarat av en väldigt impulsiv student (som jag av en händelse bara råkade hamna på)! Jag kan garantera er en mycket spännande uppdatering imorgon, fyllt av intriger, skandaler, skvaller och pinsamheter! Men det är jag både för trött för och inte minst på tok för onykter för nu:) Men den som väntar på nåt gott...

Go'natt mina vänner, nu ska jag på dejt med John Blund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela