FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Oförtjänt

Publicerad 2008-06-03 10:55:23 i Allmänt,

Uhh, vaknar med en jäkla huvudvärk,
den förtjänade jag faktiskt inte för en gångs skull!
Igår blev det ändrade planer ytterligare en gång. Skulle bara möta de andra på hamnpaviljongen men det slutade i att vi stannade där nästan hela kvällen, vilket inte va så tokigt det heller. Bortsett från att vissa människor inte förstår att det finns något som heter interna skämt! men, men, alla kan inte vara smarta (och han såg dessutom ganska korkad ut också haha). Sen blev det den berömda donken och buss hem efter ett mindre roligt telefonsamtal.

Michaela ringde och väckte mig nu för ett tag sen, så nu sitter jag här igen i min bikini och väntar på bättre tider =) Vi ska till stranden och steka, som sagt, men i övrigt får vi se vad dagen har att erbjuda..

ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela