FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Normalt?

Publicerad 2008-06-12 11:55:26 i All day, every day..,

Då var det torsdag igen, och snart helg - igen! sjukt vad tiden går fort :)
Mycket att gratulera denna helg, idag fyller lelle 22 år, imorgon tar både fredrik och oscar (och säkert fler jag känner) examen, stort GRATTIS till alla er!

Skulle egentligen tagit tag i mitt pass idag, så jag inte behöver tänka på att förnya det till hösten, men jag pallar fan inte.. men jag ska iallafall ta och kila ner på stan och fixa en surprise till någon som betyder massor! men vem det är och vad det är kan jag juh inte skriva här innan personen fått sin lilla överraskning :D

Lyssnar på Joshua Radin, en gammal favoritskiva, men måste säga att jag får en klump i magen av det! tänker bara på honom (inte han med stort H) och blir så sjukt äcklad! han har fan förstört den skivan för mig och inte nog med det, han snodde min toarullshållare på köpet!  Jag menar, vem snor en sån? normalt eller?
Vilken jävla snubbe alltså, snacka om nitlott!

I helgen blir det höganäs, och alltså inget bloggande, pallar inte det på den datorn, tangentbordet är assegt.. trist att man inte kan ligga på stranden bara, nästan så man inte kan tro att man är i samma land som förra veckan.. hoppas bara att vädret hinner bli fint igen till på midsommar. Vad ska ni som läser hitta på på midsommar?

haha, vilket skit, nu började det åska också!
Får kila nu, innan himlen öppnar sig..

ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela