FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

inte längre en dröm

Publicerad 2008-06-20 13:45:23 i All day, every day..,

Vädret är juh helt sjukt, sol, regn, sol, regn, precis som i den gamla reklamen om svensk midsommar. Den är verkligen klockren! Ikväll blir det till att fira i viken hemma hos Johannas mamma, knytis, och förhoppningsvis spricker det upp och håller sig till att vara sol så man kan spela lite kubb =)

Igår blev det hem till Mia, vi skulle bara handla frukost på vägen, vilket slutade i att vi hade halva helsingborg med oss hem i kassar! efter en smaskens frukost så satte vi igång att slinga hennes utväxt, vilket jäkla projekt! och så fick jag en jättefin present :) fick den lilla versionen att ha i väskan av min parfym, DKNY be delicious, blev sååååå glad! vet inte hur ofta jag har saknat en liten i väskan, tack Mia!

Saknar min lillasyster redan, sjukt att loppan ska vara iväg i 3 veckor, hon brukar ju inte vara borta så! och BTW så blir det inte någon fotoupdate på tre veckor heller eftersom att jag lånat ut min kamera till henne, eftersom att det är bättre att hon tappar min skitkamera än sin dyring.. shit, igår va hon 5, plötsligt är hon 15.. livet går för fort..

har lite ångest inför det kommande jobbet, det är ett så stort steg in i livet, plötsligt trillade det ner en karriär i knäet på mig. jag vill detta mer än något annat, men jag är så rädd att jag inte ska reda ut det. som tur är har jag min familj och mina vänner och utan dom vet jag inte vad jag skulle tagit mig till! detta kommer såklart bli bra, jag är bara nervös, vill man så kan man. eller som Mia sa igår
- Vill man så är det inte längre en dröm!

För övrigt så har jag kommit fram till att Moby är ett geni..

Ha en trevlig midsommar allihop, för det ska jag ha!

ARRIVEDERCI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela