FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Fortfarande...

Publicerad 2008-06-14 02:01:47 i All day, every day..,

Det är kvällar som denna jag saknar honom så sjukt mycket..
När jag går förbi lägenheten och minns allt det där fina vi hade.
Konstigt hur man kan glömma bort allt det onda du gjort mig,
men såna här kvällar där man minns, så minns jag bara det fina.
Om du bara hade en aning om hur många tårar jag gråtit för dig,
hur mycket jag älskat dig och hur mycket jag saknat dig
- fortfarande..

Kommentarer

Postat av: Fjäs

Publicerad 2008-06-18 10:31:31

FORTFARANDE.. Ingen uppdatering, skit på dig! Micha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela