FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

F*cking great!

Publicerad 2008-06-02 13:58:01 i Allmänt,

Ibland så är det faktiskt lite jobbigt att bli påmind om vad man har haft och vad man förlorat. När det gör sådär ont att minnas allt det som var roligt en gång i tiden...

Nu sitter jag här igen framför min förbannade dator=) har hittat en ny favoritmugg att dricka mitt kaffe ur, en sån där liten mini metalltermos, kaffet blir fan aldrig kallt! kan det bli underbarare?? Har fan ångest över att springa runt här hemma när det är sommar och sol ute. Jag har visserligen bikinin på mig, allt annat är för varmt, men inget solande här inte! Här städas det för fulla maskiner och sen blir det plugg, plugg, plugg. Glömde juh berömma mig själv här för min shoppinginsats för ett par dagar sen! Massor av färg, jag som aaaaaalltid handlar svart. Men har man Michaela med sig så blir det andra bullar=) Köpte till och med en t-shirt som är så orange att det gör ont i ögonen haha!

I helgen fyller Johanna 21 år, och då blir det partaj! Middag i höganäs med god mat, gott vin och goda vänner. Det är vid såna tillfällen man verkligen blir påmind om hur underbart livet egentligen är. Mitt liv är egentligen helt f*cking great! Jag har verkligen världens mest underbara vänner, har ett (vad jag förstår på mia) helt otroligt kul jobb att se fram emot, en jättefin familj och hela livet framför mig med bara skoj! Ingenting blir bättre än vad man gör det till, eller hur?


Livet är en fest och fika, eller hur Mia? ;)


image33

Johanna, Mia och Malin i kubb VM i trägården på Steglinge.
Snacka om att grabbarna fick stryk, haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela