FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Biverkningar

Publicerad 2008-06-22 15:18:54 i All day, every day..,

Idag är en ganska jobbig dag. Jag har fått ur mig saker som jag gått och hållt inne i flera år. Det höll helt enkelt inte längre. Konstigt nog känns det inte bättre.. inte än iallafall. Men det är kanske för att jag inte vet vad konsekvenserna av allt detta blir. Jag vet att du som fått höra detta säkert är jätteledsen, men tyvärr så måste jag sätta mig själv först i detta. Du kanske mår dåligt en stund, för att jag inte orkar må dåligt längre, men då får det vara så. Jag behöver detta för att läka tomrummet som du skapat, och kanske det skapar ett tomrum hos dig istället. Min tanke med detta är inte att försöka såra dig, utan att försöka läka mig själv.

Och ibland har medicinen biverkningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela