FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

RIP

Publicerad 2008-07-27 16:18:46 i All day, every day..,

Jesus vad dålig jag har blivit på det här då =)
Skyller faktiskt lite på mitt nät som strulat helt sanslöst mycket senaste månaden.

Ligger just nu och har det för jävla bra.. i en solstol i pappas trädgård, med kaffet bredvid, glajorna på och ciggen i truten.. visst, fan, jag skulle juh sluta =)

Tog en sväng på helsingborgsfestivalen i torsdags. Ett nödvändigt ont om man bor här, dessutom måste jag juh ha min langos i magen. så sjukt gott så det inte är klokt. börjar bli nervös för kursen nu, bara 2 veckor kvar till start, sen ytterligare 4 veckor till så är man uppe i luften och kan kalla sig flygvärdinna. sinnesjukt..

Sista veckorna har det varit massor och ingenting. Jag har varit på kul i juli, tittat på grabbarna när dom kitar, festat loss, köpt bil (OHHHHH!!!), och lite såntdär. Har träffat honom med stort H, och är precis som vanligt ytterligare lite mer förvirrad än vad jag var innan (även om jag som vanligt inte trodde att det gick). ska se om jag kan lägga in lite bilder om mitt nät inte får tuppjuck, men det märker ni ju...

härom natten gick mormor bort.. känns så himla konstigt att veta att man aldrig mer får se henne, eller höra på hennes tjatter (för min mormor, hon kunde prata vill jag lova!). Men vi har ju varit förberedda på det här så länge, och när hon gick ner i koma så var det bara en tidsfråga. och så igår morse så gick hon bort. somnade in, lugnt och stilla. men jag är tacksam, för att hon får slippa lidandet, slippa ligga där och ha ont, slippa veta att cancern äter upp hennes kropp. Jag hoppas att hon har det bra vart hon nu än är, och att hon tittar ner här på oss någon gång ibland och vet att vi saknar henne och alltid kommer att minnas henne. Och fattas henne...

Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta..







Mina vänner är verkligen människor helt utan like. Varje dag med er är en dag av lycka och jag är så glad att jag har fått äran att finnas i era liv. Ni är allt man kan önska, unika, och jag älskar var och en av er högre än mitt eget liv. Försvinn aldrig, glöm oss aldrig, ett liv utan er vore ett liv utan mening..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela