FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Sjökatt =)

Publicerad 2008-07-06 12:36:27 i All day, every day..,

Jag var nog väldgt trött igår, sov 11 (!) timmar inatt, och nu känner jag mig som om någon klubbat mig i huvudet.. Har blivit mycket sol och stek dessa dagarna, och igår toppade vi med hornbaeck (får inte till dom där danska ä:na på min dator).
Vilken härlig dag!

Kan juh börja med att berätta att det i fredags blev en helt sanslöst mysig grillkväll ute hos mia i ödåkra. god mat, gott vin och alla mias gamla vänner från ödåkra! och så petra och jag förstås=) det var tänkt till att bli en tidig kväll, men vi kom inte i säng förän vid 3! sen låg vi vakna av och till eftersom att det var så satans varmt, och vi hade såklart sveriges tjockaste duntäcken att sova med..

Igår blev det ju då upp kl 8.30 för att hinna ut till hamnen i viken 09.45 och möta upp de andra, lasta på båten, och iväg. det är så mysigt att åka över så, älskar det! sen blev det som sagt en lååååång härlig dag på stranden, mat på fiskrestaurangen, och massor av skratt! och är det fint väder nästa helg så ska vi åka över ett jättegäng till bakkenfesten, och det ska bli såå otroligt mysigt=)

Tack för den fina kommentaren, den värmer till tusen!
(vem av mina underbara vänner som nu skrev den) 

Lite bilder från igår!



Kommentarer

Postat av: Jojjooo ;)

Publicerad 2008-07-17 10:10:27

Fy fan vad du är tråkig JÄÄÄÄÄÄÄÄCKIE!! Uppdatera nuuuu :P <3 PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela