FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Time (she wants revenge)

Publicerad 2008-02-13 15:28:37 i Allmänt,

Mina dagar flyter ihop, jag håller lixom inte räkningen längre. Känns som att det är fredag idag och en evighet sedan det va lördag sist och precis som att allting tar så mycket längre tid. Nästan som om det plötsligt bara sådär blev fler timmar på varje dygn, som för att jävlas med mig. Känns som att jag har varit otroligt instabil och fylld med ångest den senaste veckan.
eller är det bara den senaste dagen?

Kommentarer

Postat av: Mr. Pitt

Publicerad 2008-02-13 15:44:37

hehe nice name.. slackerbitch :D

Postat av: Mr. Pitt

Publicerad 2008-02-15 18:40:08

Hehe mjo jag är fan för aktiv i bloggen :)
nä jag såg ditt namn och var tvungen kolla in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela