FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Shoe me!

Publicerad 2008-02-16 20:09:04 i Allmänt,

Sjuk och jävlig som en liten snorig 5 åring.. Det suger verkligen! Och allt är Mias fel, ska aldrig mer sova i närheten av henne :P Sitter nu hemma hos mammsen och väntar på att köra världensbästasyster och hennes vänner till Ekebo. Dom tiderna minns man med ett leende :D Har förövrigt tröstshoppat 2 par skor idag bara för att det är så synd om mig! Ett par beige vinterstövlar i skinn med ull i (megagossiga) och ett par klassiska svarta pumps (japp, ännu ett par) och allt kändes genast mycket bättre =) Tänk vad lite prylar kan göra med en, haha!

Imorgon så blir det ner till Eslöv, eller tja, Marieholm rättare sagt, för lite god lunch hos kära Farmor & Farfar. Dom e nog bästa farföräldrarna man kan ha! Och dom små grisarna lär va snorbruna, är precis hemkomna från en månad på Gran Canaria. VILL OXÅ!!! 

Usch nä, dags att röra på sig nu, annars vet jag en som ligger styckad i nåt dike för att hon är sen :P

Kommentarer

Postat av: Mr. Pitt

Publicerad 2008-02-17 14:28:07

klart det var nöje ;)

Postat av: Kajsa

Publicerad 2008-02-18 01:45:32

Hej gumman! Hur e d med dej? Det var ett tag sen =D Tänlte kolla vad den låten heter som i lyssnade så mkt på när vi jobbade i Karlstad? Du vet den där house låten? Ha det bäst! Puss tidigare evt1259 =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela