FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Roadtrip

Publicerad 2008-02-19 11:22:55 i Allmänt,

Då drar vi till Oslo då! Om någon timme packar jag, syrran och mammsen in oss i bilen och siktar mot Norge. Ska upp och hälsa på tjocka släkten, framför allt min sjuka mormor och njuta av att komma bort ett tag, det känns behövligt för oss alla tre just nu faktiskt. Även om det inte blir så långt bort så blir det en break iaf.

För övrigt är jag nog världens bästa syster :D
Har varit så snäll och tvättat konstant i två dagar, men dock inte min tvätt utan övriga familjens! Och på toppen av allt har snorisarna mage att sitta bredvid tvättmaskinen och titta på medan jag tar in och tar ut DERAS tvätt, haha! Men vad gör man inte för sina favoriter..

Sååå.... Over and out för mig nu då, back on friday!


(och hörredu Mia, liiiite bättre har jag blivit på att blogga iaf!)

Kommentarer

Postat av: Misan

Publicerad 2008-02-19 15:27:36

ja det har du =) BRA! ;) hoppas ni får det bra i Norge...kommer sakna dig ...haha vem ska jag prata med 1000000 grr om dagen?? ;) älskar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela