FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Let me know when you're lonely babe..

Publicerad 2008-02-02 19:15:30 i Allmänt,

Usch vilket väder det är ute! Trodde våren va på väg, men icke...
Malin har äntligen varit hemma och tyvärr åkt tillbaka igen. Va så härligt att se henne igen, saker och ting är lixom inte riktigt som dom ska när hon är så långt bort! Blev fullspäckat schema hela veckan och en helt otroligt bra utgång! Alla (förutom mia, haha) va på topp och det blev dans natten lång på tivoli =)

Har lovat köra syster till ekebo idag, har ingen lust att köra i detta vädret :S
Men jag har iaf världens bästa lillasyster, hon är helt makalöst bra! Hon gör mig glad :D

I turn the other way, I'll never turn you down, you turn me on...
Don't speak out every meaning!
I dont belong to you, you don't belong to me, so don't hold on too tightly...

The girl you see, standing in front of you is pulling trough,
cuz she belives in setting you free...

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-02-13 19:40:18

Och jag har världens bästa syster!!! :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela